یا هو

هنگام سحربرلب  جو           من بودم ودل و سرو  زانو

گفتم با  دل  دلبر   کو           زد نهره که ای بیهوده گو

باخودداری در خود جو           خواهی نگری   با من  گو  

یا هو یاهویا من هو         یا من لیس    الا    هو

                  یامن لا یعلم ما هو الا هو

همراهی   کردم  با  دل         گردیده   مرادم     حاصل

شد بی بصریها  زایل         فکرو سر   وزانو        باطل

دیدم رخ او بی  حایل         یا هو گفتم چون هر سو

یا هو یاهویا من هو         یا من لیس    الا    هو

                 یامن لا یعلم ما هو الا هو

ای قطره توهم ماموری           از ذره به جوی   دستوری

هان تا نکنی  مزدوری            بگذر  زبهشت   و   حوری

تا وارهی  از  مهجوری            هر دم بر گو یک دل وروی

یا هو یاهویا من هو         یا من لیس    الا    هو

                 یامن لا یعلم ما هو الا هو...

نظرات 2 + ارسال نظر
amosibilo چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:15

یا علی مدد

چله نشین چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 18:12

انم یه سر رییس جون امانتی بدستت رسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد