Hello
Every man has enough power left to carry out that of which he is convinced.

نظرات 3 + ارسال نظر
عمو سیبیلوو پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:15 http://amosibilo.blogsky.com

سلام رییس گروه . زینو ثانی علیه رحمه هم سلام داره گفت آدرس رو نداشت و گرنهبرای عرض ادب خدمت منی رسید . البته همون طور که می دونید من نظر خاصی ندارم ولی جواب اون خونه و این خونه رو چی بدیم با این کامنت های شما . به شما لینک دادم ولی نمی دونم چرا توی صفحه نمی آید . درستش می کنم . تا بعد . خدا حافظ

عمو سیبیلوو سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:43 http://amosibilo.blogsky.com

سلام علی جان . حال و احوال رییس گروه . امیدوارم خوب باشی . اینجا به نظر من از اون جهتی که در موردش صحبت کردیم تغییری نکرده . موفق باشی و فکر می کنم که باید ویندوز رو فورمت کنی . و شاید باید فکر دیگری کرد . ممنون . خدا حافظ

عموزینو پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:56

سلام رئیس جان.حالت چطوره خوش میگذره اومدم چند تا آپارتمان ببینم بد نیست طرحهای خوبی اومده .ببینم چند تایی میتونم واسه خودم دست و پا کنم . راستی خارجه ای مینویسی ما چیزی نمی فهمیم . شاد باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد